ANMELDELSE: Den komplette testen av X-CUBE II (Smok)

Entusiast av en ganske imponerende boks, vil du sannsynligvis være interessert i å oppdage den nye modellen foreslått av " smoketech ": Den X-Cube II. For å holde seg i en bestemt oppførsel uten nødvendigvis å følge konkurransen helt, har det kinesiske merket bestemt seg for å innovere ved å tilby en boks som er mellom e-sigaretten og dingsen. Denne ble sendt til oss av nettbutikken " Gearbest.com » slik at vi kan gi deg en fullstendig anmeldelse. Så er denne X-kuben en innovasjon på dette området? Hva er dens viktigste kjennetegn? Har Smok lyktes med denne nye utgivelsen? Som alltid tilbyr vi deg en komplett test i form av en artikkel samt en videoanmeldelse. Så la oss oppdage denne berømte boksen som er en hit i USA.

Box-SmokTech-X-Cube-II-160W-TC

SMOK X-CUBE II: PRESENTASJON OG EMBALLASJON

Boksen " X-Cube II » av Smok presenteres i en ganske voluminøs stiv pappeske. Innvendig er boksen installert i en skumkasse, det er også en oppbevaringslomme i "Svart velvet samt en usb-ladekabel og instruksjoner (kun på engelsk). På selve boksen finner vi serienummeret samt to QR-koder som lar deg laste ned den berømte smarttelefonapplikasjonen som vi vil fortelle deg om litt senere. Når det gjelder tekniske egenskaper, er X-Cube II 100 mm høy for 60 mm bred et 24,5 mm diameter. Boksen i tillegg til å være ganske imponerende viser seg å være tung med en vekt på 238 gram.

xcube-2-tc-smoktech

SMOK X CUBE II: EN MASSIV, ERGONOMISK OG FARGERIK boks

Helt klart denne boksen X-Cube II » tilbyr et unikt og ekstraordinært utseende. Helt i rustfritt stål og sink, denne er ganske imponerende med sin rektangulære design. Til tross for dette, den nye babyen fra Smok viser seg å være ganske ergonomisk fra det øyeblikket du har hender i stand til å holde den siden kantene på denne er avrundede. Bryteren er en skytestang som strekker seg over hele lengden av boksen, et nytt system ganske fordelaktig og godt funnet selv om dette i det lange løp kan vise seg å være problematisk siden denne linjen brukes til å "fyre" men også for å navigere i menyen. Vi finner en liten dings Geek » med denne LED-stangen som lyser opp boksen under byttet, fargen kan endres direkte av menyen eller med smarttelefonen via «Smok Bec»-appen. På siden av esken er det en klaff som skjuler plasseringen av to batterier (18650) at du trenger å drive X-Cube II vel vitende om at denne er litt i utakt med resten av boksen og at den har en tendens til å bevege seg til tross for at den er magnetisert. Under boksen, Smok tenkt på å sette mer enn tjue avgassingshull for å unngå risiko. Til slutt vil den store svarte flekken forbli plasseringen til skjermen som ligger rett ved siden av forstøveren, dette har helt klart skapt kontrovers, men for min del har jeg etter mer enn en måneds testing ingen problemer selv med de små lekkasjene som kan oppstå.

SMOK-svart-X-kube-II-boks-mod

SMOK X CUBE II: EN BOKS SOM KOMBINERER KRAFT MED AUTONOMI

Med sin variable effekt fra 6 til 160 watt, Smok " X-Cube II er et ekte messemonster! Det er klart at de færreste vil gå til denne ekstremen, men vet likevel at med TFV4-forstøveren fra Smok kan du enkelt gå opp til 120 watt. I tillegg er boksen designet for å akseptere to 18650 batterier som vil gi deg en ganske imponerende autonomi, spesielt hvis du bruker den i en " normale". Ikke desto mindre bør et stort svart punkt bemerkes: du vil ikke kunne lade opp batteriene via mikro-usb-porten på boksen som kun brukes til å oppdatere brikkesettet " Ikke under lading, kun oppgradering', slik at du også kan glemme å bruke ' komme igjennom". Når det gjelder bruken av boksen, vil du ha tilgang til flere forskjellige moduser:

1) "Variabel effekt"-modus
Dette vil tillate deg å bruke boksen på et effektområde mellom 6 og 160 watt, utgangsspenningen svinger mellom 0,35 og 8 volt. Ved å bruke kanthalmotstanden din, varierer akseptområdet til boksen mellom 0,1 ohm til 3 ohm.
2) "Temperaturkontroll"-modus
Og ja ! Fordi X-Cube II ikke kunne gå glipp av temperaturkontrollfenomenet, så er det normalt at vi finner denne muligheten på esken. I utgangspunktet kun beregnet for motstander i Ni-200 (Nikkel), er det mulig for noen ekstra euro for å låse opp bruken av motstander Ti (titan) et Rustfritt stål gjennom smarttelefonappen. Enheten fungerer opp til en temperatur på 315 ° C og aksepterer nikkelmotstander mellom 0,06 ohm og 3 ohm.

3) "Memorisering"-modus
Den tredje modusen lar deg bruke minneområdene for å ha dine egne innstillinger. 16 minnespor er tilgjengelige og er relatert til 3 nivåer " Soft","Normal "Og" Hard".

20150623_X_CUBE_2_5_grande_d8d00287-7e9f-4066-a525-1cb6617556a3_1024x1024

SMOK X CUBE II: EN MINI-SKJERM, EN KOMPLETT MENY OG IKKE OPPLAGT NAVIGASJON.

Hvis vi kommer tilbake til tilstedeværelsen avskjerm av X-Cube II innser vi umiddelbart to ting som kan være sjokkerende: på den ene siden størrelsen! Med et slikt imponerende monster forventer vi å ha en stor skjerm (i alle fall større enn denne lille firkanten) og deretter layouten fordi, som vi allerede har sagt ovenfor, installere en OLED-skjerm rett ved siden av kontakten er ærlig talt ikke en god idé, i tilfelle en forstøver lekker kan det raskt bli en katastrofe. Kort sagt, la oss gå videre, hvis vi nå snakker om menyen kan vi si at det er det Veldig full (sannsynligvis en av de mest komplette med Pipeline Pro). Vi finner ovenfor styringen av de tre modusene for vape, parametrene, puff-telleren og styringen av LED. På den annen side kan tvil forstyrre når vi begynner å snakke om navigasjon som ærlig talt er komplisert siden det hovedsakelig gjøres med bryterlinjen, to knapper nær skjermen (“+” og “-“) tillate å utdype navigasjonen, men forbli etter min mening underbrukt. Kort sagt, det er grunn til å bekymre seg for livet til denne berømte skytebaren gitt dens overforbruk. Men Smok har tenkt på et alternativ ved å tilby en smarttelefonapplikasjon som lar deg administrere boksen din eksternt.

Smok_X_Cube_II_Blutooth

SMOK X CUBE II: MER ENN EN BOKS, EN EKTE NERD-GADGET!

Hvis du så langt ikke har blitt overbevist, men du har en geek sjel, burde du like det. Boksen X-Cube II er en fullstendig tilkoblet mod som du kan kontrollere og konfigurere direkte via smarttelefonen din ("Smok Bec" applikasjon tilgjengelig på Android og Ios). Ingenting kan være enklere, bare aktiver Bluetooth-modusen som er tilgjengelig på esken for å kunne ta kontroll over den med telefonen. Med applikasjonen vil du kunne lage ulike innstillingene på boksen din, administrere minneområder, endre LED-fargen din, se puff-rapporten din.. Klart, hvis du har muligheten, anbefaler vi deg å kalibrere boksen takket være applikasjonen, det er enklere og mer effektivt.

Untitled-3 Untitled-2 Untitled-1

smok-xcube2-3-600x600

FORSIKTIGHETSTIPS VED BRUK AV SMOK X CUBE II

Denne boksen er grunnleggende tilpasset for å administrere sub-ohm, du trenger ikke å bekymre deg på forhånd fra et sikkerhetssynspunkt. Smok X-Cube II er konfigurert til å akseptere motstander opp til 0,06 ohm, så vi har rett til å stole på den. Dens kraft på 160 watt vil også være ganske tilstrekkelig til å dampe i full sikkerhet. Til tross for dette gjør vi oppmerksom på det faktum at du må være forsiktig i valget av batterier. Hvis du ikke har den nødvendige kunnskapen, finn ut av det før du bruker den.

røyk-kube-2-1

DE POSITIVE POENGENE PÅ X-CUBE II AV SMOK

– Kvalitets emballasje
- Solid boks og fin finish totalt sett
– Lang batterilevetid (doble 18650 batterier)
– Et veldig komplett system og meny
– Tilstedeværelse av temperaturkontroll
– Et innovativt brytersystem
– Et litt nerdete utseende med den fargede LED-en og kontroll via smarttelefonapplikasjon.

På lager-Original-Smok-Xcube-II-box-mod-Xcube-2-temperaturkontroll-smok-x-cube-2

DE NEGATIVE POENGENE PÅ X-CUBE II AV SMOK

– Prisen er litt høy
– Overdimensjonert og tung boks
– Skjermen er for nær 510-kontakten
– Umulig å lade opp batteriene med usb
– Forskyvning mellom strukturen og batteridekselet
– Menynavigering
– Instruksjoner kun på engelsk.

bon

VAPOTEURS.NET-REDAKTØRENS MENING

Denne boksen vil helt klart ikke være for alle, hvis du ikke er en nerd vil du sannsynligvis finne det vanskelig å følge konseptet. I det hele tatt overbeviste det oss likevel, X-Cube II er massiv, kraftig og komplett, noe som gjør den til en ekte bestselger for øyeblikket. Hvis du er ute etter en annen boks og ikke er ute etter diskresjon, har den nye modellen fra Smok noe å forføre deg.

Finn boksen X-Cube II "Å Smok chez Gearbest.com til prisen av 61,90 Euro.

Com Inside Bottom
Com Inside Bottom