ANMELDELSE: Hele Aspire Pegasus-anmeldelsen

Hvem kjenner ikke produktene fra Aspire? Et merke som nå har et visst rykte, spesielt takket være utgivelsen av sine forstøvere, som er en målestokk på markedet. Men for å oppsummere Aspire til sine forstøvere er å glemme at merket også har tilbudt bokser i noen tid, og selv om Esp 30 watt ikke har levd opp til det vi kunne forvente, tilbyr Aspire seg i dag en ny sjanse med boksen. Pegasus". Vi tilbyr deg derfor en anmeldelse av dette produktet som ble sendt til oss av vår partner " Jefumelibre.fr". deretter Har Aspire kommet videre i utformingen av boksene sine ? Hva kan vi forvente ? Hvilket publikum er «Pegasus» ment for? ? La oss gå nå for å oppdage denne boksen " Pegasus i en videoanmeldelse og i form av en artikkel som alltid!

aspire-pegasus-express-kit (1)

ASPIRE PEGASUS: EMBALLASJE OG PRESENTASJON

Denne nye boksen Pegasus » fra Aspire presenteres i en stiv svart boks. Inni finner du "Pegasus"-boksen, en USB / Micro-Usb ladeledning og en liten manual (på engelsk). Bak esken finner du den berømte "Scratch and Check" som lar deg autentisere utstyret ditt på internett. Med hensyn til de tekniske egenskapene til " Pegasus" , hun gjør 91 mm høy for 45 mm av bredde, 23,3 mm i diameter og en vekt på 169 gram. Boksen har en kobling 510 flytende og jobber med en 18650 batteri (ikke inkludert).

aspire_pegasus_70w_vw_tc_mod_with_valgfri_aspire_triton_tank__kangertech_ipv_joyetech_smok_eleaf__1441447258_1712039d

ASPIRE PEGASUS: ET KLASSISK DESIGN, EN ERGONOMISK BOKS

Når det gjelder utformingen av " Pegasus" , ikke noe spesielt ! Det er en modell helt i rustfritt stål som har en mellomstor Oled-skjerm. Denne tilbys i 3 forskjellige utførelser (børstet krom, børstet messing, børstet skifer) og vi finner på hver logoen "Aspire" og "Pegasus" diskret plassert. Hvis du ser etter en original modell, er det ikke med " Pegasus » at du blir fornøyd men vet at den på den ene siden er veldig ergonomisk med en avrundet kant for godt grep, og på den andre siden at den kun har en knapp og et hjul for å modulere kraften. Aspire Pegasus spiller på enkelhet for å overbevise et nytt publikum til vaping!

aspire_pegasus2

ASPIRE PEGASUS: TO DRIFTSMODUS

Hvis tvilen vedvarte til de siste dagene før utgivelsen, Aspire Pegasus har to driftsmoduser! Overgangen mellom disse to modusene vil gjøres på en enkel måte takket være et trykk på 3 sekunder på knappen på boksen.

1) "Variabel effekt"-modus
Den første modusen som tilbys av Aspire " Pegasus er en stor klassiker: Variabel kraft. Du kan derfor bruke boksen din med khantalmotstander ved å bruke en kraft av 1 watt til 70 watt. Dette er justerbart takket være hjulet som er plassert på toppen av boksen og endringer i trinn på 1 watt eller 10 watt avhengig av hastigheten på utførelse. den " Pegasus » aksepterer motstander mellom 0,2 ohm til 5 ohm.

2) "Temperaturkontroll"-modus
Presentert for sent av Aspire, " Pegasus inneholder endelig den berømte temperaturkontrollen som over tid har blitt et essensielt alternativ! Denne er kun tilgjengelig i Fahrenheit (°F) og lar deg stille inn en varmetemperatur på motstanden, slik at den ikke overskrider denne grensen. Den er kun kompatibel med motstander i Ni200 eller titan. Det er derfor mulig å modulere temperaturen mellom 200 - 600 ° F, nemlig at avhengig av motstanden som brukes, justerer Mod Pegasus automatisk mellom modus " variabel effekt » og modusen « temperatur kontroll". Vi vil dessverre finne at dersom temperaturkontrollen er tilstede, så oppdager boksen motstandene mot Ni-200 eller Titanium litt når den synger. Du må derfor bytte forstøver flere ganger før den virkelig oppdager at motstanden din krever temperaturkontrollmodus.

01_1__34378.1441791156.451.416

ASPIRE PEGASUS: NOEN FORBEDRINGER OG EN GOD KVALITET PÅ VAPE

Til tross for at Aspire har relansert eventyret med bokser etter semi-feilen til Esp 30 watt, har merket bestemt seg for å beholde hjulsystemet allerede på den gamle modellen og forbedre det. Denne gangen er hjulet i rustfritt stål og viser seg å være mye sterkere (som er det minste). En annen forbedring, forlatelse av prinsippet om batteri inkludert for installasjon av en luke som lar deg installere ditt eget batteri (18650). Denne kjente luken fungerer med en fjær og blokkerer batteriet godt, et system som ikke nødvendigvis er nyskapende, men som fungerer bra! Aspire Pegasus tilbyr en jevn vape av god kvalitet enten i variabel kraft eller "temperaturkontroll". Igjen, selv om vi har å gjøre med en ganske minimalistisk modell, er kvaliteten der, og den burde være perfekt for nybegynnere. De Pegasus er utstyrt med en digital skjerm for å gi all viktig informasjon for bruken: Gjenværende batterinivå, valgt effekt, valgt temperatur og motstandsverdi.

Aspire_Pegasus_Charging_Dock_2_large

ASPIRE PEGASUS: EN VALGFRI LADEDOCK!

Originaliteten til denne modellen Pegasus ligger hovedsakelig i muligheten for å tilknytte en ladestasjon (selges separat). Denne er presentert i en stiv svart boks og beskyttet i en skumveske. Før vi har den i hånden kan vi forvente en liten ladedokking i plast, men det er den ikke! Denne er spesielt tung og massiv, designet i rustfritt stål, den lar deg lade opp boksen ved induksjon ved å installere den på den. Strøm leveres direkte av en USB-kabel som du kan koble til datamaskinen eller til og med kombinere med en stikkontakt. Det vil fortsatt koste 25 euro å få denne ladedokken.

01_1__41607.1441791189.451.416

SIKKERHETSRÅD OM BRUK AV ASPIRE PEGASUS

Denne boksen er grunnleggende tilpasset for å administrere sub-ohm, du trenger ikke å bekymre deg på forhånd fra et sikkerhetssynspunkt. Aspire Pegasus er satt til å akseptere motstander opp til 0,2 ohm, vi har derfor rett til å sette vår lit til den. Dens kraft på 70 watt vil også være ganske tilstrekkelig til å dampe i full sikkerhet.

Aspire-Pegasus-70W-Mod-aspire-odyssey-starter

DE POSITIVE POENGENE I ASPIRET PEGASUS

– En brukervennlig boks som passer for de mest nybegynnere.
– En kompakt og ganske solid boks
– Ergonomi og et behagelig grep
– Et variasjonshjul som er forbedret
– En jevn og behagelig vape
– En ladekabel av god kvalitet

aspire-pegasus_slate

DE NEGATIVE POENGENE AV ASPIRE PEGASUS

– Prisen er litt for høy
– En temperaturkontrollmodus som fungerer når det er tid.
– Den valgfrie ladedokken (+25 euro)
– Håndboken er kun tilgjengelig på engelsk.

bon

VAPOTEURS.NET-REDAKTØRENS MENING

Først av alt er det viktig å merke seg detAspire gjorde en skikkelig jobb på Pegasus og har utviklet seg siden utgivelsen av Esp 30w. Mange funksjoner er forbedret og temperaturkontroll er lagt til. Klart for oss er produktet generelt bra og vil være helt egnet for en nybegynner som ønsker å skaffe seg en boks som er enkel å bruke og ergonomisk. Dessverre er markedet enormt, og prisen som tilbys av Aspire vil sannsynligvis avskrekke noen vapers som vil vende seg til komplette sett tilgjengelig til samme pris. Til tross for dette Aspire Pegasus er fortsatt en veldig god modell som vil tilby deg en god kvalitet på vape, og det er fortsatt viktig!

Finne nå boksen " Aspire Pegasus » med vår partner Jefumelibre.fr " til prisen av 65.00 Euro. Finn også induksjonsladedokking for 25.00 Euro. Hvis du vil ha Pegasus-boksen i en pakke, vet at det er settet " Odyssey "inkludert boksen og "Triton" forstøver for 111 Euro (en drone tilbys også)

Com Inside Bottom
Com Inside Bottom
Com Inside Bottom