ANMELDELSE: Dpv-50-testen (Smowell)

ANMELDELSE: Dpv-50-testen (Smowell)

I dag tilbyr vi deg anmeldelsen av en boks av merket " glattbrønn som er en kinesisk produsent basert i Shenzhen. den " Vps 50 er en av bestselgerne til dette merket som selges over hele verden. Da pakken kom innrømmer jeg at jeg ikke var mer begeistret enn det, men etter å ha begynt endret min mening seg noe selv om jeg nesten aldri kunne bruke den, og jeg skal forklare hvorfor. Så hva er denne "Dpv-50"-boksen fra Smowell verdt? Er det sammenlignbart med produksjonene til andre store merker på markedet? Er det god valuta for pengene? Som vanlig tilbyr vi deg en komplett test i artikkel og video for å være så presis som mulig.

10

SMOWELL DPV-50: PRESENTASJON OG EMBALLASJON

"Dpv-50"-boksen fra Smowell presenteres i en stiv pappeske og installert i et stykke skum. Pakken inkluderer en pappeske, en "Dpv-50"-boks, en bruksanvisning (kun på engelsk) og en mini unbrakonøkkel. For hovedegenskapene, " Smoothell Dpv-50 » er 86 mm lang med en tykkelse på 23 mm og en bredde på 34mm. Dens vekt er 67 gram (uten batteri) som gjør den til en ekstremt lett boks. den " Dpv-50 » tilbyr en variabel kraft på 6 til 50 watt kan endres i trinn på 0.1 watt og motstandsaksept varierer fra 0.2 ohm til 4 ohm som lar deg bruke de fleste av den nyeste generasjonen clearomisers (Subtank, Atlantis ...). Tilkoblingen 510 på våren er solid og "Dpv-50" krever et 18650 batteri for å fungere.

url

DPV-50: ET KLASSISK MEN ERGONOMISK DESIGN

Designmessig tilbyr ikke Smowell noe ekstraordinært. En veldig kompakt liten boks, ganske nøktern og fremfor alt veldig ergonomisk. Den holder utmerket godt i hånden. Tilgjengelig i 3 farger (blå, sølv og svart) vil den være perfekt for noen som leter etter diskresjon i tillegg til ytelse. Dpv-50 er helt laget av rustfritt stål og kan demonteres fullstendig takket være de 2 skruene plassert på hver side.

201503061050476153

DPV-50: EN ENKEL BOKS MEN MED FLERE FUNKSJONER!

Nok en gang innrømmer jeg å ha vært skeptisk til denne lille boksen som kommer til oss fra Kina, men ganske raskt kunne jeg se at denne var ærlig for prisen som ble tilbudt. Først og fremst har vi en boks som er to i en: En elektronisk mod med variabel effekt og en mekanisk mod, med noen få klikk vil du derfor kunne endre funksjoner og bruke den på to helt distinkte måter. Dens elektroniske mod-funksjon vil derfor tillate deg å variere kraften til 6 til 50 watt (fra 6 til 50 watt for motstander mellom 0.2 til 3 ohm og 6 til 20 watt for motstander mellom 3 og 4 ohm). For den mekaniske mod-funksjonen vil den tillate deg å bruke det maksimale potensialet til batteriet uten begrensning (husk å respektere sikkerhetsprinsippene for bruk av batterier) vi kan merke oss at Smowell har installert avgassingshull under moden, noe som er en svært viktig ting for å bruke en mekanisk mod.

201503091030258100

DPV-50: EN KOMPLETT OG EFFEKTIV MOD

En liten størrelse, men Smowells "Dpv-50" forblir en komplett og effektiv mod. Den har tre knapper (strømvariasjon og "fire") samt et hakk for å tilbakestille moden til fabrikkinnstillinger ("Reset"). Den integrerte OLED-skjermen gir deg kraften, spenningen, verdien av motstanden din og gjenværende batterinivå. I tillegg tilbyr "Dpv-50" deg en forstøverdetektor, en temperaturkontroll (kutt i tilfelle oppvarming). For å installere batteriet, må du "bare" fjerne de to skruene på basen for å fjerne dekselet (med mindre som meg skruen er litt rotete, jeg måtte bruke en Phillips-skrutrekker). Moden har en mikro-usb-inngang for å lade den opp, men denne har to svarte punkter: Til å begynne med er den plassert under boksen som hindrer den i å holdes oppreist, og den støtter heller ikke "Passthrough"-funksjonen, i klart du ikke vil være i stand til å vape mens du lader, noe som overrasket meg litt må jeg innrømme.

201503091030205817

DPV-50: LANGT FRA PERFEKSJON MEN EN KVALITETSVAPE

Vi skal være klare, "Dpv-50" fra Smowell er langt fra å være årets mod, men for prisen den tilbys til er det ikke mye å klage på. Etter å ha testet den med siste generasjons forstøvere (Subtank, Lemo 2) og forskjellige drypper, viser det seg at denne boksen tilbyr en kvalitetsvape og at brikkesettet klarer kreftene som tilbys ganske bra. Når det gjelder den mekaniske modfunksjonen, fungerer den perfekt, ikke så mye mer å si om den. Tydelig både når det gjelder ledningsevne og når det gjelder generell kvalitet, tilbyr "Dpv-50" et godt forhold.

201503061656225673

SIKKERHETSRÅD VED BRUK AV DPV-50

Denne boksen er grunnleggende tilpasset for å administrere sub-ohm, du trenger ikke å bekymre deg på forhånd fra et sikkerhetssynspunkt. Dpv-50 er konfigurert til å akseptere motstander opp til 0,2 ohm, så vi har rett til å stole på den. Dens kraft på 50 watt vil også være ganske tilstrekkelig til å dampe i full sikkerhet. Til tross for dette gjør vi oppmerksom på at både i bruken av den mekaniske moden og i valget av batterier må du være forsiktig. Hvis du ikke har den nødvendige kunnskapen, finn ut av det før du bruker den.

201503061656227392

DE POSITIVE POENGENE PÅ DPV-50 AV SMOWELL

– En liten, effektiv og diskré boks
- Et godt forhold mellom pris og ytelse
– En 2-i-1-mod (elektronisk og mekanisk)
– En jevn og kvalitetsvape
– Brukervennlighet (enkel og oversiktlig meny)

smowell-dpv-50-vw-box-mod

DE NEGATIVE POENGENE PÅ DPV-50 AV SMOWELL

– Kunngjøring på engelsk
– Skruer av dårlig kvalitet
– Vanskeligheter med å installere batteriet i moden.
– Tilstedeværelsen av mikro-usb-porten under boksen
– Umuligheten av å bruke den i passthrough

moyen

VAPOTEURS.NET-REDAKTØRENS MENING

Hvis du leter etter den siste boksen øverst, så gå din vei. På den annen side, hvis du har et lite budsjett og ønsker å skaffe deg en diskret boks som kombinerer ytelse og god valuta for pengene, så er Dpv-50 laget for deg. Med sin variable effekt på opptil 50 watt, sin ganske brede aksept av motstand, vil den passe de fleste vapere. Dens store styrke er fortsatt prisen rundt 25 euro. Så vi kan bare anbefale denne kraftige lille boksen.

Finne Dpv-50 hjem glattbrønn på " Gearbest " til prisen av 27 Euro, Fraktkostnader tilbys. Få en pris på 23.70 Euro bruke koden " DPV50 »

Com Inside Bottom
Com Inside Bottom